Äntligen!

Nu är man äntligen frisk igen! Underbart! Idag har jag hunnit skriva tre nya låtar, städat mitt rum och även gjort hemkunskaps läxan, (laga mat)... Det blev Oxfilé med hemma gjorda potatisklyftor till kära familjen, resten av veckan och helgen har bestått av mycket tv-tittande o sovande, eftersom man har varit sjuk.Sov även på sjukhuset torsdag-fredag p.g.a astma-anfall så kunde inte andas..Och jag vet att jag har varit väldigt inaktiv här nu den senaste veckan, men jag har inte orkat skriva så mycket när man har legat med 40° feber o astma.. Men jaja, nu är jag tillbaka igen, och kommer vara mer aktiv nu! (eller iaf försöka)

Ha de bäst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0